Konkurs za najbolje srpske brendove otvoren do 25. februara
Sva preduzeća koja posluju u Srbiji mogu da se do 25. februara prijave za učešće u desetoj akciji ‘Najbolje iz Srbije’ u kojoj se biraju najuspešniji brendovi na srpskom tržištu, izjavio je potpredsednik Privredne komore Srbije Mihailo Vesović.
Priznanje "Najbolje iz Srbije" biće dodeljeno u 25 kategorija: proglašavaju se 23 pobednika za 2013. godinu i dva decenijska - za najbolji robni i korporativni brend u proteklih deset godina.
Vesović je podsetio da i ove godine akciju organizuju PKS, Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija i dnevni ekonomski list "Privredni pregled".
On je naglasio da je u poslednjih 10 godina za učešće u toj akciji prijavljeno više od 1.000 brendova, što je, kako je dodao, dokaz da su kompanije počele da vrednuju važnost snage njihovog kompanijskog i robnog brenda.
"Za nas je najvažnije da se znak ''najbolje iz Srbije'' koristi u marketinškim i reklamnim kampanjama, jer to znači da je i sama nagrada postala brend", rekao je Vesović.
On je ukazao da je sada, kada je Srbija na pragu ulaska u EU, a konkurencija sve veća, jako važno da domaći brendovi i kompanije sačuvaju i ojačaju svoju poziciju.
"Nemoguće je izgraditi imidž nacionalnog brenda ''made in Serbia" ukoliko pojedinačni brendovi koji ga čine nisu snažni i u stanju da izađu na tržišnu utakmicu", rekao je Vesović.
On je zaključio da su, sudeći po interesovanju za učešće u akciji, kompanije, kao i potrošači prepoznali značaj podrške domaćim proizvodima koji sa sobom nose i kvalitet i konkurentnu cenu.
Prijavljeni će biti rangirani prema kriterijumima utvrđenom metodologijom izbora "Najbolje iz Srbije 2013“ - na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, tržišno - finansijskih parametara i ocena stručnog žirija.
Upitnik za prijavljivanje i detaljnije informacije o metodologiji, kriterijumima izbora, žiriju i nagradama dostupni su na sajtu www.najboljeizsrbije.rs. Učešće u akciji je besplatno.
Pobednici u akciji "Najbolje iz Srbije 2013“ biće proglašeni u aprilu, a laureati dobijaju pravo da koriste znak akcije kao simbol kvaliteta i poverenja potrošača i poslovnih partnera.
Нема коментара:
Постави коментар