петак, 24. септембар 2010.

Odabir Kreditne kartice - Osnove

Stvarno inenađuJuće razne kreditne kartice korisnicima dostupni danas, broJ opciJa Je Jednostavno divan. Praktično svaka firma oko ovih dana ima neki oblik povezana opciJa kreditne kartice na raspolaganju svoJim kliJentima. Iako većina ovih kartica su povezani u Jednu od naJvećih brendova kreditnih kartica, kao što su Visa, Mastercard ili American Ekpress, oni i dalje predstavljaJu glavni izvor opciJa od koJih da odaberete. To Je razlog zašto Je važno vratiti osnovama, i sećati se šta su osnovni razlozi da se opredelite za kreditne kartice na prvom mestu . Dole su neki od razloga tražimo kreditne kartice i neke funkciJe bi trebalo biti u mogućnosti naći u njima, ako su stvarno dobri ponudu, Jer tvrde da su .-Da li Je kreditne kartice koJe nude firme znate i poverenje

Šta Je godišnji procenat stope (Apr) za karticu ?-Da li Je to privremeno, ili traJno uvodni kurs? -Šta Je kreditni limit se Da li ste ponudili -Koliko često se ti računi? Kako se izračunava i otplate dugovanja bez kamate, ako se isplati ceo iznos svakog meseca -Da li postoJe druge dažbine ili takse u vezi sa karticom? To su sve važna pitanja trebalo bi da pitate da pre slanja priJave nazad na firma. Međutim, dok su ovi maJ izgledaJu kao Jednostavna pitanja sa Jednostavnim odgovorima, oni maJ ne bude kao Jasan kao što izgleda . Na primer, vaša banka će obično biti kompaniJa koJa ste upoznati sa i znate da možete da poverenje. Međutim, to automatski ne znači da treba prihvatiti kreditnu karticu od njih. To niJe zato što uslovi će biti nepovoljni u odnosu na druge zaJmodavca nego zato što treba razmišljati o posledicama, ako se dokaže u mogućnosti da vrati svoJe račune kreditne kartice. Iako Je bez sumnje ozbiljna stvar zaostaJe u isplati kreditne kartice, za većinu ljudi, ovo će biti Još teže ako Je to i njihova banka koJa kontroliše njihov hipoteka i drugih sredstava

Takođe, dok Apr će se obračunavati na standardan način za sve kreditora, to niJe Jedini aspekt cenu kartice koJe bi trebalo da se gleda. Iako Je maJ činiti Apr atraktivan, to će biti manje ako kompaniJa ubirati veliku optužbe za kasne isplate ili rezervu za pravo da izmeni svoJe kamatne stope u budućnosti . P

Takođe, ako Je vaš izbor kreditne kartice na osnovu nagrade koJa se nudi po toJ kartici, trebalo bi da uzme u obzir bilo koJu od sitnim slovima u vezi sa dodJelom ovih nagrada. Na primer, Jeste li znali da, ako idete iznad kreditni limit sa određenim kreditnim karticama možete izgubiti sve nagrade koJe bi bile dodeljene na potrošnju u tom mesecu? Takođe, isti može primeniti ako ne da bar minimalna uplata u bilo kom datom mesecu, kreditne kartice preduzeća može da povuče svoJ nagrada za ovo previše . Ukratko, a uzimaJući vaše ruke na kredit kartici mogu da budu lakše danas nego što Je bilo u prošlosti, a tu su i mnoštvo firmi vani spremni da daJu za vas, trebalo bi zapamtiti da kreditna kartica sporazumi su kompleksni ugovori i trebalo bi da razmislite o svim aspektima pre nego što uključiti

4 коментара:

  1. Pozdravljeni, iščete posojilo z nizkimi obrestmi, ki ga potrebujete za posojilo, da bi začeli svoje podjetje, ste videli pravo podjetje z našim podjetjem, s katerim lahko brezplačno dobite posojilo, nam prijazno nam pošljete na {loanforallservice @ gmail. com} ali whatsapp nam na + 1 443 281 3404

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar dan svima !!!
    Moje ime je gospođa Nedzla Kerso i govorim kao jedan od najsretnijih ljudi na svijetu danas i kažem sebi da je zajmodavac spasio moju porodicu iz naše loše situacije, reći ću mu ime u svijetu i vrlo sam sretan da to kažem moja porodica se vratila zauvek jer mi je bio potreban kredit od 50 000Euro kako bih započeo svoj život budući da sam bila samohrana majka s 5 djece i činilo se da se svijet oslanja na mene kad sam pokušao dobiti kredit. Od banaka i internetskih banaka odbili su mi kredite. rekao da su moja primanja mala i da nemam garanciju za zajam, pa preko interneta tražim kredit kad sam naišla na lažne zajmodavce koji sav moj novac traže slatkim riječima.

    Dok nisam vidio blog majke gospođe Marije s bloga i ne preklinjem se s njom, dala mi je sve uvjete i dogovorila sam se, i iznenadila me kreditom koji mijenja moj život i moju obitelj, i prvo sam pomislila to ne bi bilo moguće zbog mog dosadašnjeg iskustva i lažnih obećanja, ali na moje iznenađenje, primio sam svoj kredit od 50.000Euro i savjetovao bih svima kojima stvarno treba zajam da kontaktiraju gospođu Mariju Aleksander, ženu svoje riječi, putem e-maila: ( mariaalexander818@gmail.com) jer je najmoćniji i ljubazni zajmodavac. svi koji žele kredit ili kako dobiti originalni zajam, neka se jave preko nje.


    email: (mariaalexander818@gmail.com)
    whatsapp: (+1 651-243-8090) Viber; (+1 651-243-8090)

    Možete me kontaktirati gospođu Nedzla Kerso za više informacija (nedzlakerso@gmail.com)

    Hvala svima

    ОдговориИзбриши
  3. Dobar dan svima !!!
    Moje ime je gospođa Nedzla Kerso i govorim kao jedan od najsretnijih ljudi na svijetu danas i kažem sebi da je zajmodavac spasio moju porodicu iz naše loše situacije, reći ću mu ime u svijetu i vrlo sam sretan da to kažem moja porodica se vratila zauvek jer mi je bio potreban kredit od 50 000Euro kako bih započeo svoj život budući da sam bila samohrana majka s 5 djece i činilo se da se svijet oslanja na mene kad sam pokušao dobiti kredit. Od banaka i internetskih banaka odbili su mi kredite. rekao da su moja primanja mala i da nemam garanciju za zajam, pa preko interneta tražim kredit kad sam naišla na lažne zajmodavce koji sav moj novac traže slatkim riječima.

    Dok nisam vidio blog majke gospođe Marije s bloga i ne preklinjem se s njom, dala mi je sve uvjete i dogovorila sam se, i iznenadila me kreditom koji mijenja moj život i moju obitelj, i prvo sam pomislila to ne bi bilo moguće zbog mog dosadašnjeg iskustva i lažnih obećanja, ali na moje iznenađenje, primio sam svoj kredit od 50.000Euro i savjetovao bih svima kojima stvarno treba zajam da kontaktiraju gospođu Mariju Aleksander, ženu svoje riječi, putem e-maila: ( mariaalexander818@gmail.com) jer je najmoćniji i ljubazni zajmodavac. svi koji žele kredit ili kako dobiti originalni zajam, neka se jave preko nje.


    email: (mariaalexander818@gmail.com)
    whatsapp: (+1 651-243-8090) Viber; (+1 651-243-8090)

    Možete me kontaktirati gospođu Nedzla Kerso za više informacija (nedzlakerso@gmail.com)

    Hvala svima

    ОдговориИзбриши
  4. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, recimo baru saja menerima pinjaman saya telah diindahkan ke rekinging bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), recimo jane bertanya šator keparatane wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Jeste li vidjeli karena pinjaman rp11milyar recite dengan tingkat bunga 2% u potrazi za Tambang Batubara recite da ćete vidjeti nešto što možete učiniti, ako prilagodite mimpi ben yang akan datang, recite ja berjankji kepanahi? danaya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biasa lisassi, memaluhi Perusahaan Pinjaman Dangote anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    možete pronaći e-poštu hubungi recite putem e-maila: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Kreditna kompanija Dangote i pinjaman i druga adresa e-pošte Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ОдговориИзбриши