петак, 24. септембар 2010.

Kreditne kartice previše složen za korisnike

Nedavni naslovi su kritizirali kompanija za kreditne kartice ne čineći dovoljno njihovim uvjetima lako razumjeti potrošače, koji tvrde oštra pravila propisanih od strane banaka i izdavatelja kartica su sahranjeni daleko u sitnim slovima i ne postati jasno dok nije prekasno. Na primjer, milijuni potrošača svake godine iskoristiti 0% saldo transfera kreditnih kartica i kupiti bavi kao način rezanja duga kako bi se popraviti svoje financijske probleme.

Nažalost, mnogi od tih potrošača ne shvataju da je, unatoč 0% kamatne stope, oni i dalje morati platiti minimalnu otplate svakog mjeseca, obično 2 ili 3% od ravnoteže. Umjesto toga oni misle 'bez interesa za 12 mjeseci' znači ne moraju plaćati ništa za 12 mjeseci. Kao rezultat toga, kada su primili prve mjesečnog izvještaja koji plaćaju ništa, misleći da je sve u redu.

To će nadzor u većini slučajeva rezultiraju kreditne kartice odmah nametanja naknada i podizanja kamatnih stopa na znatno višu razinu, poznat u kreditnoj industriji kao 'propust i izgubiti'.

Potvrđujući ovo zabrinjavajuća trenda, Office of Fair Trading (često) prošlog tjedna objavio izvještaj pod naslovom 'kreditne kartice usporedbe', dostupan za besplatno iz svoje web stranice, govoreći na tržištu i dalje previše složen, nejasne i teško za zajmoprimaca usporediti ponude.

Među svoje preporuke da se otklone zabunu često poziva za normizaciju u prezentiranju informacija, kao što su okviri koji sadrže sažetak kamatne stope i druge informacije o plaćanju kartice, na svakoj mjesečnog izvještaja, kako bi se više user-friendly i izbjegli neugodna iznenađenja za vlasnika kartice.

Prema istraživanju, najčešći razlog za potrošače odabiru pojedine kartice je preporuku svoje banke, što naravno ima interes. Kako bi dobili bolji uvid u kartice koje je pravo za njih, postoji nekoliko web stranice koje omogućuju potrošačima da usporediti kreditne kartice iz udobnosti svojih domova. Nije shopping okolo prije nego što navodeći da je kreditna kartica je vrlo vjerojatno bacanje novca niz slivnik, nešto posebno opasni za potrošače već bore s postojećim duga.

John Fingleton, često izvršni direktor smatra da je bitno da su potrošači dobili ispravne alate kako bi usporedbe između kreditne kartice lakše, a sa nekim od nedavno najavio preporuka prima široku potporu iz industrije tijela, uključujući i FSA APACS, to je nada te nove mjere osigurat će veću transparentnost u industriji kreditnih kartica i pomoći potrošačima naći pravu kreditnu karticu za svoje potrebe.

Нема коментара:

Постави коментар