петак, 24. септембар 2010.

Gas Card Novac Natrag stranica je lakše nego što mislite

On svibanj činiti se biti gubljenje borbi, ali smo našli jednostavan rješenje to ne samo uštedjeti 5% na kupovinu plina, ali i kako se spremiti do 20% na većinu drugih stvari koje se kupuju već. I, ne samo da štedi na plin, ali na tvoj auto održavanja previše zahvaljujući kreditne kartice nagrade!

• Korištenje kreditne kartice plin nagrade na kupnju vašeg plin, mogu uštedjeti stotine dolara godišnje. Samo ga dodati gore za sebe. Koliko ste potrošili na plin prošli mjesec? Pomnoži to sa 12 mjeseci za prosjek. Koliko je 5% popusta? Mi ćemo uštedjeti oko 400 dolara u sljedećih 12 mjeseci koristeći Otkrijte ® Open Road Card. Također ga koristiti na namirnice jer naš lanac trgovine daje nam 10 - 20 centa-off galon na svojim pumpama za svakih 50 $ koje provodimo u namirnice i ljekarne. Mi plaćanje kod pumpe s Discover Card, dobiti instant-10-20 centa po galonu off plus 5% novčani nazad od Discover! Sweet! Eh?

• Ovo nije posebna kreditne kartice. Jedina razlika između kreditne kartice Discover plina nagrade kartica je Cashback dio. Osim toga, kao bonus, Discover Card ® Open Road daje vam nekoliko načina da biste dobili neke od svojih teško zarađen novac natrag na kupi ste vjerojatno već čine s onima druge kartice. Trgovina ekskluzivni online trgovine i dobiti čak 20% Cashback. Ja ću kladiti da niste znali da su ekskluzivni shopping site nudi nacionalni brand proizvoda.

• Gledajte, ne koristeći kreditne kartice Cashback je kao bacanje novca kroz prozor. Novac je bolje u svoj džep, zar ne? Ako ne, elektronička pošta mene za moju kućnu adresu i možete poslati novac za mene! Ja ću donirati u humanitarne svrhe.

• Sjetite se kad benzinske stanice koristiti za punjenje niže cijene za gotovinu u odnosu na kreditne kartice kupuje? To je zbog cijene im korištenja usluge kartica. Nema više ipak. Vjerujem da oni jednostavno podigli cijenu novca kao kompenzaciju za troškove obrade kreditnih kartica. Dakle, kada netko plaća gotovinom, oni čine dodatnu dobit i održavati svoje granice zarade. To je win-win za njih.

• Discover Card nudi i moja omiljena kočoperiti - 0% kamata za 12 mjeseci na nove račune. Kao što znate čitajući ovaj blog, mi volimo 0% kreditne kartice. Nismo platili kamate na kreditne kartice u 12 godina. (Pročitajte moj članak za vidjeti ono što mi radimo.)

• Sada, pripazite gdje ćete dobiti plin kartice. Dobili smo jedan po jedan (ime witheld) koja daje 5-centi jedan galon popust prilikom koristiti svoje kartice na svojim postajama. Problem je su poslali račun na mail koji su morali biti plaćeni putem pošte. Taj trošak poštarine 41-centa za slanje ih provjeriti. To je 8-litara uštede izgubio Postal Service. Toliko za svoje kreditne kartice plin nagraditi.

• Očito preporučujemo Otkrijte ® Open Road Card, kako je nazivaju. To je radio svugdje smo putovali.

• Još jedna važna značajka je $ 0 prijevare odgovornost garanciju! Uz mnoge druge kartice, vi ste odgovorni za prvih $ 50 ili 100 $. Ako ste online shop kao ja, to je glavna prednost. I, naravno, vi još uvijek dobiti Cashback.

Нема коментара:

Постави коментар