четвртак, 30. јануар 2014.

EPS NEĆE NAPLATITI NEISPORUČENO

EPS NEĆE NAPLATITI NEISPORUČENO


On je najavio da će se do kraja januara znati da li su bile opravdane žalbe građana na uvećane račune za struju iz decembra 2013.

Obradović je sinoć RTS-u rekao da je EPS je već preduzeo mere da se ispita opravdanost žalbi građana na uvećane decembarske račune za struju i naložio smenu osam direktora u lancu odgovornosti u procesu očitavanja i izdavanja računa.

U tom javnom preduzeću se trenutno rešava oko 42.000 pristiglih reklamacija, a EPS u proseku ima mesečno 24.000 reklamacija na izdatih oko 3,5 miliona računa, što je previše iako je tačost očitavanja u proseku iznad 99,6 odsto, naveo je Obradović. On je dodao da je jedan od razloga reklamacija i zastarelost brojila.

EPS zna da je rešenje uvođenje digitalnih brojila, na kojima bi se daljinski očitavala potrošnja struje i tako bi greške ljudskog faktora bile izbegnute, rekao je Obradović .

"U proteklih osam godina EPS je dao šest milijardi evra građanstvu i privredi, a modernizacija tog javnog preduzeća bi koštala oko milijardu evra", naveo je Obradović.

Obradović nije želeo da komentariše zahteve sindikata EPS-a koji prete štrajkom ako ne budu ispunjeni njihovi zahtevi o stvaranju neophodnih uslova i sredstava za rad, o njihovom uključivanju u radnu grupu o izmenama zakona o radu, stečaju i privatizaciji, kao i isplaćena pozajmica i izuzeće od naplate solidarnog poreza. Napomenuo je da će odluku o tome doneti do kraja nedelje u saradnji sa ministarkom energetike Zoranom Mihajlović.

Predsednik Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača (NOPS) Goran Papović podsetio je da je ta organizacija godinama upozoravala na nepravilnosti i propuste u naplati električne energije i ponovio da je jedan od problema to što veliki broj od oko tri miliona brojila u Srbiji nije baždaren, pa postoji sumnja u njihovu tačnost i ispravnost.

Papović je podsetio i na slučaj da je jedan naš sugrađanin dobio decembarski račun od 24 miliona dinara za utrošenu struju, što je nemoguće.

Komentarišući žalbe na uvećane decembarske račune za gas, Papović je naveo da je oko 200.000 korisnika u Srbiji dobilo uvećane račune za gas za decembar prošle godine, pri čemu je indikativno da je poslednjih pet dana prošle gapdine enormno povećana potrošnja gasa na šta su se mnogi građani žalili.

Papović je napomenuo da NOPS nema pristup mernim stanicama da bi ispitao kalorijsku vrednost gasa, na šta su se građani, takodej žalili i najavio da će ta organizacija od Srbijagasa zatražiti podatke o kvalitetu isporučenog gasa u decembru.

Нема коментара:

Постави коментар